dimecres, 23 de desembre del 2009

Els meus dies de roig


imatge extreta de www.mujerymas.wordpress.com



la tarda s’escola llefiscosa i pesant
com els ovaris que m’oprimeixen les carns
contra el greix d’aquesta panxa immensa
tantes postes de sol tants d’emboltoris de lípids
i res esmorteeix les martellades
que usa el meu cos per anunciar-me
que no m’oblidi: que puc no portar mai talons
ni maquillar-me, ni depilar-me, ni tenyir-me els cabells
que puc ocultar les meves corbes o hipertrofiar-les
a base de xocoplata belga i donuts i llargues migdiades
que pot desagradar-me la cuina l’ordre la neteja
que puc jugar inútilment a subvertir els gèneres
però que cada mes un rellotge de sang
tenyirà els meus dies de roig
i les seves agulles se’m clavaran
fins a fer-me recargolar de dolor

1 comentari:

  1. I a cada pas de l'agulla del roig rellotge
    com un colp de martell o un toc de campana
    pensar la sang que regalla com el que haguera pogut ser:
    la vida desperdiciada que no t'arrelarà al ventre.

    ResponElimina